Zavod za informacijske studije
On-line narudžba knjiga Zavoda za informacijske studije
Nives Mikelić Preradović |
Učenjem do društva znanja |
|
Društveno korisno učenje (DKU, eng. Service Learning) je nastavna metoda koja povezuje akademsku eskpertizu s društvenim potrebama radi produbljivanja procesa učenja, razvoja dugoročnih rješenja konkretnih problema u zajednici te s ciljem stvaranja novog znanja i izgradnje društva znanja.
Rezultati istraživanja koja se na fakultetima diljem svijeta provode još od 1993. pokazali su da DKU potiče studente na aktivno učenje i bolje usvajanje natavnog sadržaja te da DKU nije ograničeno na društvene znanosti, nego postiže uspjeh u različitim znanstvenim područjima. Stoga se ova knjiga bavi procesom uvođenja DKU-a u nastavu radi ostvarivanja načela Bolonjskog procesa: pretvorbe Hrvatske u napredno društvo znanja i osiguranja pokretljivosti i zapošljivosti studenata koji završavaju studij.
Ova knjiga može poslužiti kao izvor i poticaj za inovaciju nastavnog procesa, razvoj mehanizama poticanja i praćenja kritičkog promišljanja studenata i akademske pismenosti u sklopu projekata DKU-a.
Također, njena svrha je biti putokazom za ostvarivanje bolje povezanosti nastavnika i studenata s lokalnom društvenom zajednicom kroz upoznavanje s konkretnim problemima i razvoj metoda rješavanja istih u sklopu nastavnog plana i programa.
|
Izdavač: Zavod za informacijske studije, Odsjeka za informacijske znanosti, Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu |
Jezik: hrvatski |
Dimenzije (VxŠxD): 24*17*1 |
ISBN: 978-953-175-338-8 |
|
|